ویژه بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد : 67

دقت بچه های تئاتر :ک نخ از سه نخ آخر را گم شده و با دو نخ در سایت های سازمان تبلیغات می چرخد  !!!!


دقت بچه های تئاتر استان :سه نخ آخر تنها نمایش بود جشنواره بیستم تئاتر استان است  که پسوند حوزه هنری استان را یدک می کشد والبته بازتاب درخششش در جشنواره بیستم تئاتر استان یزد انتشار یافته و تا اینجای کار مشکلی وجود ندارد و مشکل از اینجا آغاز می شود که در خبر های منتشره در سایت های وابسته به سازمان تبلیغات استان و حوزه هنری یک نخ از سه نخ آخر کم شده است و تئاتر با نام دو نخ آخر معرفی شده است و این سئوال را در ذهن ایجاد می سازد که آیا حوزه هنری استان با بررسی پروژه های هنری همکاری خود را صورت می دهد یا نه و آیا متون نمایشنامه و غیره را نیز با این دقت بررسی و همکاری خود را آغاز نموده اند !و یا این اشتباه لپی نیز مانند خبر اختتامیه جشنواره در خبر گزاری ......که رییس حوزه هنری استان را جزو سخنرانان مراسم اختتامیه اعلام نموده بودند می باشد .

به هر حال ضمن پذیرش خطای تایپی توسط خبرنگاران زحمنکش و کیبوردها و غیره ......تنها برای ثبت خبر و همچنین بالا بردن آمارتعداد اخبار منتشره در یزدفردا از جشنواره بیستم تئاتر ثبت  نمائید .

دو نخ آخر در بيستمين جشنواره تئاتر استان يزد خوش درخشيد

 

نمايش دو نخ آخر به کارگرداني سلمان فرخنده پرجايزه ترين نمايش جشنواره شد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان يزد ، نمايش 3 قسمتي دو نخ آخر به نويسندگي و کارگرداني سلمان فرخنده از ميان 50 اثر ارسالي و 12 نمايش موجود در بخش مسابقه به همراه نمايش چاي تلخ (ديگر نمايش منتخب استان ) توانست رتبه برتر جشنواره را از آن خود کند.

دو نخ آخر توانست جوايز نويسندگي ، کارگرداني، تقدير ويژه از مجموع بازيگران اپيزود اول ،بازيگر زن اپيزود دوم،بازيگر مرد اپيزود سوم ،بهترين طراح نور، بهترين طراح لباس، بهترين طراح موسيقي و افکت را از آن خود نمايد.

اين دو نمايش به عنوان نمايندگان استان يزد به جشنواره منطقه اي در استان چهارمحال بختياري راه يافتند.

بيستمين جشنواره تئاتر استان يزد در آبان ماه جاري با حضور مسولين در يزد به مدت 4 روزاجرا و به کار خود پايان داد.

گفتني است دو نخ آخر کاري مشتنرک از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ، حوزه هنري يزد، موسسه مارليک و موسسه ايده پردازان يزد مي باشد.

تاریخ انتشار :

۱۳۸۹/۸/۲۴

تعداد بازدید :

36

 

(دو نخ آخر) در بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد خوش درخشید

 

(دو نخ آخر) در بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد خوش درخشید

نمایش دو نخ آخر به کارگردانی سلمان فرخنده پرجایزه ترین نمایش جشنواره شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد نمایش 3 قسمتی دو نخ آخر به نویسندگی و کارگردانی سلمان فرخنده از میان 50 اثر ارسالی و 12 نمایش موجود در بخش مسابقه به همراه نمایش چای تلخ (دیگر نمایش منتخب استان ) توانست  رتبه برتر جشنواره را از آن خود کند.

دو نخ آخر توانست جوایز نویسندگی ، کارگردانی، تقدیر ویژه از مجموع بازیگران اپیزود اول ،بازیگر زن اپیزود دوم،بازیگر مرد اپیزود سوم ،بهترین طراح نور، بهترین طراح لباس، بهترین طراح موسیقی و افکت را از آن خود نماید.

این دو نمایش به عنوان نمایندگان استان یزد به جشنواره منطقه ای در استان چهارمحال بختیاری راه یافتند.

بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد در آبان ماه جاری  با حضور مسولین در یزد  به مدت 4 روزاجرا و به کار خود پایان داد.

گفتنی است دو نخ آخر کاری مشتنرک از اداره ارشاد ، حوزه هنری یزد، موسسه مارلیک و موسسه ایده پردازان یزد می باشد.

این هم آدرس های گوگل خبر های فوق که در صورت نیاز نسخه ذخیره شده آن را با کلیک بر روی ذخیره می توانید ببینید :

دو نخ آخر در بيستمين جشنواره تئاتر استان يزد خوش درخشيد

15 نوامبر 2010 ... به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان يزد ، نمايش 3 قسمتي دو نخ آخر به نويسندگي و کارگرداني سلمان فرخنده از ميان 50 اثر ارسالي ...
www.ido.ir/n.aspx?n=13890824179 - ذخيره شده

گروههای خبری - » تبیان یزد

15 نوامبر 2010 ... دو نخ آخر در بيستمين جشنواره تئاتر استان يزد خوش درخشيد ... نمايش دو نخ آخر به کارگرداني سلمان فرخنده پرجايزه ترين نمايش جشنواره شد ...
tebyanyazd.ir/SC.php?type=component_sections... - ذخيره شده

به وب سایت تبیان یزد خوش آمدید

دو نخ آخر در بيستمين جشنواره تئاتر استان يزد خوش درخشيد. نمايش دو نخ آخر به کارگرداني سلمان فرخنده پرجايزه ترين نمايش جشنواره شد ...
www.tebyan-yazd.ir/ - ذخيره شده - مشابه

پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان یزد

(دو نخ آخر) در بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد خوش درخشید. نمایش دو نخ آخر به کارگردانی سلمان فرخنده پرجایزه ترین نمایش جشنواره شد. ...
www.artyazd.ir/default.aspx - ذخيره شده

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا